2018. május 9., szerda

Top 5 Wednesday #32 - Olyan könyvek, amiket nem bírtam végigolvasni


 Csatlakoztam a Top 5 Wednesdayhez, amit Gorkie blogján, az Olvasókörúton fedeztem fel, és nagyon megtetszett a koncepció, így én is belevágtam. 

Ez a rovat hetente jelenik meg és egy Goodreads-es csoportban találhatóak a témák. A csoportot meg tudjátok nézni IDE kattintva.


A heti téma a Madarak és fák napja: Olyan borzalmas könyvek, amikért kár volt fákat kivágni. Ezt annyiban módosítottam, hogy olyan könyveket szedtem össze, amiket nem tudtam végigolvasni.



Heti Top 5 

1. Stephenie Meyer: Twilight – Alkonyat
Az Alkonyat azért került az első helyre, mert nem igen értem, hogy hogy lett belőle kiadott könyv, azt meg végképp nem, hogy hogy lett ilyen népszerű. Eredeti nyelven kezdtem el anno olvasni és a 10. oldalig jutottam kb. annyira idegesített Bella. Azóta se tudtam rávenni még egyszer magam, hogy újra belekezdjek.


2. E. L. James: A szürke ötven árnyalata
Az Alkonyat fanfice. Majdnem első helyre került, de azért ezt pár oldallal tovább bírtam, mint az alapanyagot, de a női főhős nem kevésbé idegesítő.


3. E. L. James: Grey
Megpróbálkoztam a férfi szemszöggel is eredeti nyelven. Tény, hogy ebben jutottam legtovább, és Grey gondolatain néhol nagyot röhögtem, de a cselekmény akkor is pocsék továbbra is, így ennek is kasza lett a sorsa.


4. Ernest Cline: Armada
Ez lehet talán a lista legmeglepőbb tagja, de nekem Ernest Cline stílusa valahogy nagyon nem jött be. Szeretem a popkult utalásokat, de ebben a könyvben nagyon túl van tolva, így képtelen voltam végigolvasni, azóta el is cseréltem a könyvet.



5. Kelly Oram: Örökkön-örökké
Kelly Oramot egyszerűen nem értem. A Cinder és Ellát nagyon szerettem, de ez a második rész annyira alulmúlta az elsőt, és annyira nyálas volt, hogy besokalltam, és inkább úgy döntöttem, nem akarom megtudni a történet végét. Ezt sajnáltam a legjobban a listán szereplő könyvek közül, de egyszerűen nem ment.


A többi Top 5 Szerdában résztvevő  magyar blogger bejegyzését megtaláljátok a Molyon a Top 5 Szerda zónában.







----

Köszönöm, hogy végigolvastad a bejegyzést! Ha tetszik, amit itt találsz, feliratkozhatsz a blog rendszeres olvasói közé, illetve követhetsz e-mailen is, hogy ne maradj le a további bejegyzésekről. További tartalmakat találhatsz Facebookon, Instagramon és Twitteren is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése