2018. március 7., szerda

Top 5 Wednesday #26


Csatlakoztam a Top 5 Wednesdayhez, amit Gorkie blogján, az Olvasókörúton fedeztem fel, és nagyon megtetszett a koncepció, így én is belevágtam. 

Ez a rovat hetente jelenik meg és egy Goodreads-es csoportban találhatóak a témák. A csoportot meg tudjátok nézni IDE kattintva.


A héten nem adtak meg a Goodreads-es szervezők témát, így szabadon lehetett bejegyzést írni, így úgy döntöttem, a kedvenc könyvsorozataimról hozok egy bejegyzést.





Heti Top 5

5. Robert Jackson Bennett: Istenek városa sorozat
A szerző jött a világával, az isteneivel, a városaival, Sigruddal és győzött. Olyannyira, hogy előző évben ez lett a kedvenc könyvsorozatom.


4. J. R. R. Tolkien: A Gyűrűk Ura sorozat
A könyveket és a filmeket is nagyon szeretem. Nagyon jó leírások vannak benne, és magát a történetet is nagyon szeretem meg a szereplőket. Külön egy karaktert se emelnék most ki, mert akkor végtelenre nyúlna a bejegyzés.


3. Darren Shan: Darren Shan regényes története sorozat
Ez az a regényfolyam, amiben először megszerettem a vámpírokat, amiben nem csillognak, hanem kemények mint a kő. Ahol végig izgalmas, csavaros, szívszorító és vicces a történet, és ahol olyan szép a befejezés, hogy folyamatosan bizonyos időközönként újraolvasom a 12. kötet utolsó fél oldalát. Mert szavakkal kifejezhetetlen, mennyire szép.


2. Raana Raas: Csodaidők sorozat
A kedvenc sorozatom magyar szerzőtől. Csak ódákat tudnék róla zengeni, így csak annyit mondok: ha jó magyar kortárs sci-fi, akkor szerintem ez a sorozat kimeríti ezt a fogalmat. Egyik örök kedvenc és az is marad, míg gémek (nem a madár :D) nem röpködnek az égen.


1. J. K. Rowling: Harry Potter sorozat
Aki ismer engem, az nem lepődik meg, hogy ezt látja az első helyen. Sokan vagyunk szerintem hasonlóan. "Always."


A többi Top 5 Szerdában résztvevő  magyar blogger bejegyzését megtaláljátok a Molyon a Top 5 Szerda zónában.









----

Köszönöm, hogy végigolvastad a bejegyzést! Ha tetszik, amit itt találsz, feliratkozhatsz a blog rendszeres olvasói közé, illetve követhetsz e-mailen is, hogy ne maradj le a további bejegyzésekről. További tartalmakat találhatsz Facebookon, Instagramon és Twitteren is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése