2018. március 1., csütörtök

Top 5 Wednesday #25

Csatlakoztam a Top 5 Wednesdayhez, amit Gorkie blogján, az Olvasókörúton fedeztem fel, és nagyon megtetszett a koncepció, így én is belevágtam. 

Ez a rovat hetente jelenik meg és egy Goodreads-es csoportban találhatóak a témák. A csoportot meg tudjátok nézni IDE kattintva.


Az e heti téma szerint az urban fantasy művek romantikus vonatkozásai alapján kellene hozni könyveket, de én egy kicsit megvariáltam a témát, mert a bejegyzésben a Harry Potterből hozom az öt kedvenc páromat. 




Heti Top 5

5. Gindelwald/Dumbledore
Azért kerültek ők "csak" az ötödik helyre, mert Rowling csak utólag vallott arról, hogy Dumbledore meleg volt, és köztük barátságon kívül más kapcsolat is kialakult, így kevés utalás van rá a könyvben, bár ez szerintem szándékos.


4. Lily/Perselus
Noha erre a párosra is kevés utalás van, de mégis csak öt évig barátok-valami többek voltak ők ketten. Örültem volna, ha így marad, mert Jameset nagyon nem kedveltem meg.


3. Molly/Arthur
Az összes jeleneten, amiben közösen szerepelnek, érződik, hogy mennyire szeretik egymást. Vegytiszta szeretet veszi őket körül.


2. Bill/Fleur
Fleur a hatos könyv végén nagyon belopta magát a szívembe, így azóta nagyon szeretem ezt a párost. "Az ellentétek vonzzák egymást" tipikus esete.


1. Remus/Tonks
Mikor kiderült, hogy ők egy pár a Félvér herceg végén, nagyon megörültem. Remusnak kijárt egy ilyen kedves, határozott nő. Nagyon sajnáltam őket a hetes végén.

A többi Top 5 Szerdában résztvevő  magyar blogger bejegyzését megtaláljátok a Molyon a Top 5 Szerda zónában.








----

Köszönöm, hogy végigolvastad a bejegyzést! Ha tetszik, amit itt találsz, feliratkozhatsz a blog rendszeres olvasói közé, illetve követhetsz e-mailen is, hogy ne maradj le a további bejegyzésekről. További tartalmakat találhatsz Facebookon, Instagramon és Twitteren is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése