2018. május 16., szerda

Top 5 Wednesday #33 - Olyan írók, akiktől szeretném, ha minél több könyv jelene meg


Csatlakoztam a Top 5 Wednesdayhez, amit Gorkie blogján, az Olvasókörúton fedeztem fel, és nagyon megtetszett a koncepció, így én is belevágtam. 

Ez a rovat hetente jelenik meg és egy Goodreads-es csoportban találhatóak a témák. A csoportot meg tudjátok nézni IDE kattintva.


A héten olyan írókat hoztam, akiktől szeretném, ha minél több könyv jelene meg. 




Heti Top 5

1. Vivien Holloway
A Winie Langton sorozat eddigi köteteinek elolvasása óta tűkön ülve várom a történet folytatását. Weetől végtelenítve tudnék olvasni bármennyit.


2. Raana Raas
Jó régóta, még a fanfictionjei olvasása óta szeretem a stílusát, ami a Csodaidők univerzum megismerése után sem változott. Bármit, bármikor, bármennyit képes vagyok tőle elolvasni, akár a már ismert univerzumában, akár, ha valamikor új történetbe kezdene, azt is biztosan elolvasnám.



3. Bartos Zsuzsa
Az Alkonyőrzők című regényével robbant be az életembe, és rögtön az egyik kedvencem lett. Nagyon várom, hogy mi jelenik meg tőle legközelebb. Bármit szívesen olvasnék tőle.



4. Bryan Lee O'Malley
A Scott Pilgrim és Seconds képregények alkotóját nagyon megszerettem, mind a rajzstílusa, mind a történetei miatt. Örülnék neki, ha termékenyebb lenne, mert nagy tehetségnek tartom.


5. Ted Chiang
Az Életed története és más novellákkal nagyon betalált nálam. Jöhetne már a következő novellás kötete.

A többi Top 5 Szerdában résztvevő  magyar blogger bejegyzését megtaláljátok a Molyon a Top 5 Szerda zónában.



----

Köszönöm, hogy végigolvastad a bejegyzést! Ha tetszik, amit itt találsz, feliratkozhatsz a blog rendszeres olvasói közé, illetve követhetsz e-mailen is, hogy ne maradj le a további bejegyzésekről. További tartalmakat találhatsz Facebookon, Instagramon és Twitteren is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése